Anunţ

Caută printre mesajele de pe forum înainte de a scrie unul nou!
Formulează corect întrebarea sau problema pe care o ai.
Respectă regulile forumului și Codul de Conduită!

#1 14 Dec 2010 22:02:28

raducu98
Oaspete

Instalare modem USB Digi net mobil 7.2 in Ubuntu 10.04

Am un modem Huawei de la Digi net mobil 7.2, modelul MF110. Sistemul de operare de pe laptopul Acer Extensa 5220 este Ubuntu 10.04 LTS. Totul merge OK, mai putin conexiunea prin intermediul modemului acesta.
Am incercat sa instalez driverele Linux de pe el, dar nu am reusit nimic deoarece imi da un mesaj de eroare precum ca nu gaseste fisierul lu.zip.
Am instalat o conexiune Internet mobil de banda larga unde-mi vede furnizorul RDS din Romania si dupa ce am instalat wvdial si qt3-lib, a mers conexiunea pana cand am restartat sau am scos stick-ul. De atunci nu-mi mai merge deloc.
Mentionez ca sunt incepator intr-ale Linux-lui.

Va rog sa-mi dati solutii in aceasta privinta.

Caracteristicile laptopului sunt:
-procesor Intel Celeron540 la 1.86GHz 1Mb L2 cache
-RAM 2 Gb DDR2
-Intel Graphics Media Accelerator X3100 de 128MB

Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.
-

#2 15 Dec 2010 07:17:48

xCs
Membru
Locaţie: Iaşi, România
Înregistrat: 09 Apr 2007
Site web

Re: Instalare modem USB Digi net mobil 7.2 in Ubuntu 10.04

Dacă tot văd că ai la semnătură că ești începător: REGULA DE BAZĂ PE ACEST FORUM E SĂ CAUȚI MAI ÎNTÂI (sigur a mai fost cineva înaintea ta !!! și de obieci nu doar unul - cam ca la fete ...) ȘI APOI ÎNTREBI DACĂ NU GĂSEȘTI.

Modem ZTE MF110

Urmează pașii :
#1 - deconecteaza-te de la orice retea - wireless / cablu
#2 - baga modemul intr-un USB
#3 - langa ceas vezi ca ai iconita de retele - care acum ar trebui sa iti arate DECONECTAT - dai un Edit Connections - si la Mobile dai un add si urmezi pasii (APN : internet) ... e f simplu
#4 - dai si tu un feedback acilea sa vedem daca a mers ...

Editat ultima oară de xCs (15 Dec 2010 07:18:59)