Anunţ

Caută printre mesajele de pe forum înainte de a scrie unul nou!
Formulează corect întrebarea sau problema pe care o ai.
Respectă regulile forumului și Codul de Conduită!

#1 01 Feb 2013 10:29:56

mariusfanea
Membru nou
Înregistrat: 01 Feb 2013

Trucuri pentru incepatori explicate in Romana

Daca tot suntem pe generale sunt curios la cati dintre voi le plac trucurile in general, magice sau cu carti. Eu cred ca sunt foarte utile in grupuri sociale, la iesiri in oras, local, sau la prieteni acasa. Sunt foarte aplicabile si sunt foarte interesante asa ca si un fapt divers. Nu sunt expert, nu cred ca sunt nici macar incepator smile, cunosc si eu 2-3 trucuri dar vreau sa mai invat, dar nu am surse. Am intrebat si de unchiu google, si doar spam primesc...

Daca stie cineva vreun site cu trucuri explicate ma pot baza pe voi ca imi veti lasa link? smile

#2 01 Feb 2013 10:36:19

Ăla mic
Moderator
Locaţie: Constanța
Înregistrat: 10 Feb 2010

Re: Trucuri pentru incepatori explicate in Romana

Salut și bine ai venit pe forum !

Suntem (de fapt am fost la "Generale" dar suntem în drum, în cel mai bun caz, spre "Cafenea") la "Generale" care are următoarea tematică-n descriere :

Discuții generale despre traduceri, precum și localizare sistemului Ubuntu în limba română ... fonturi, tastaturi, dicționare, corectoare ortografice

Spor la găsit trucuri !
- subiect mutat.
.

Editat ultima oară de Ăla micu' (01 Feb 2013 10:39:17)

#3 01 Feb 2013 12:07:55

big_bum
Membru
Locaţie: $HOME
Înregistrat: 30 Nov 2010
Site web

Pentru trucuri complexe iti trebuie "ustensile" speciale. Pachete de carti modificate, carti modificate, pahare, linguri (cum a avut marele mentalist de a castigat RomTalent) iar daca vrei sa iti opresti inima in direct iti pot spune cum. (De fapt iti zic cum sa pacalesti un EKG)