Anunţ

Caută printre mesajele de pe forum înainte de a scrie unul nou!
Formulează corect întrebarea sau problema pe care o ai.
Respectă regulile forumului și Codul de Conduită!

#1 07 Aug 2013 01:46:37

nbdmbr
Membru
Locaţie: Cluj Napoca.
Înregistrat: 19 Mar 2011
Site web

pareri personale 13.10

Sunt "fericitul" amator de senzatii tari. Ma uitam acuma cateva zile pe distrowatch, sa vad ce mai e nou, si am am vazut ca a aparut un build nou pentru 13.10...si i-am dat o incercare. Chiar daca inca nici macar beta nu este. Apar zilnic update-uri, dar din punctul meu de vedere merge FOARTE bine.Sunt cateva bug-uri (care le-am raportat) dar e foarte ok.Adica nu am dat de nimica peste care laptopul meu sa tuseasca. Si cred ca este primul distro in care unity imi face cu ochiul. Pana acuma am fugit de unity ca de naiba. Dar ceva-mi place aici. Ceva ma face sa raman. (Nu, nu sunt fan nici kde, am crescut cu gnome 2, ala o sa ramana enivromentul meu favorit, urmat de cinnamon)

Un bug care mi se pare destul de urat, este faptul ca totimpul pare ca este pe mute sunetul( din pictograma).
Un alt bug care l-am gasit, este cel cu web-app(am citit ca este la foarte multi oameni, problema asta, si tin minte ca era si in distributiile anterioare.Probabil pana la 16.04 o sa-l rezolve)

Am observat ca nu merge(deloc) sa schimbi temele. Cel putin eu n-am reusit. E unity, fata de ce sunt eu obisnuit (gnome 2 si mate) nu e foarte customizabil. Inca nu i-am dat eu de cap, cel mai probabil. Dar hey, sunt incepator in ale unity-ului.

Am instalat in paralel, langa unity mate, si am observat ca in versiunea 1.6, nu merge compiz-ul. Nu vrea si pace.

Legat de suportul software/hardware n-am avut probleme.

Ce-am observat mai ciudat este ca timpul de boot este relativ mai mare, si are cateva secunde de black screen, chiar inainte de login screen. Probabil din cauza mir-ului. (Nu, nu vine cu x-server)O sa incerc sa vad ce pot sa fac cu preload.Poate, poate-i da un sut de-avant.