Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul Ubuntu România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Neautentificat.
Salutare,
Doresc sa instalez pe ubuntu 15.10 stick-ul de la digi ZTE MF 110. Cand il introduc in USB nu imi apare nicio fereastra cum ca l-ar fi recunoscut sau daca intru in sistemul de fisiere unde am vazut ca ar trebui sa apara, nu este nici acolo. Mentionez ca sunt incepator in a utiliza linux.
Pe de alta parte, cand il introduc imi apare un mesaj in genul "mobile broadband network was set to some network", dar nu ma pot conecta. Am incercat sa creez o conexiune noua dupa detaliile din acest forum, surprinzator ma lasa sa aleg stick-ul de net deci il recunoscuse, dar conexiunea la Internet nu functioneaza. Cand incerc sa ma conectez apare imediat mesajul "Deconectare".
Am vazut ca unii intra in folder-ul linux de pe stick si instaleaza de acolo un programel, dar eu nu pot accesa acest folder sau nu stiu cum sa fac. Are cineva vreo idee ce as mai putea face?
Multumesc!
pai da click pe network, creaza conexiune cu next-next si trebuie sa merga.
Am incercat asta, dar nu merge. Dupa ce creez conexiunea incearca sa se conecteze, dar imi afiseaza mesajul "Disconnected". Nu am reusit sa accesez continutul stick-ului sau cum am vazut la altii sa poata da eject. Sa fie o problema la aceasta versiune de ubuntu?
Salut, nu pot căuta acum (sunt de pe telefon), dar din câte îmi aduc aminte, era o aplicație, Join Air... Și cred că îl poți lansa chiar de pe stick.
De ce te chinui cu 15.10 și nu instalezi 14.04 LTS care are suport până în 2019, suportul pentru 15.10 este de 6 luni.
Mâine se va lansa oficial și 16.04 LTS, dar încă e crud mai trebuie 1-2 luni ca să înceapă să se ”coacă”.
Editat ultima oară de gbagape (20 Apr 2016 17:37:00)