Anunţ

Caută printre mesajele de pe forum înainte de a scrie unul nou!
Formulează corect întrebarea sau problema pe care o ai.
Respectă regulile forumului și Codul de Conduită!

#1 08 Jan 2020 21:41:07

AndreiDoca
Membru nou
Înregistrat: 08 Jan 2020

Internetul prin fir functioneaza prost

Salutare tuturor! Eu sunt nou (2 saptamani experienta) in tot ce inseamna Linux, am inceput sa folosesc Ubuntu si am trecut de problema cu "nomodeset quiet splash" si cu driverele de la nvidia, etc. Nu ma pricep foarte bine si imi cer scuze daca sunt incepator si ma depasesc anumiti termeni. Inainte am folosit Windows si Kali dual boot si internetul prin fir mergea foarte bine. Am zis sa trec cu totul pe Linux si am ales Ubuntu. Daca ma conectez prin ethernet, internetul merge foarte prost. Nu am incercat inca prin Wi-Fi pentru ca sunt mult prea departe de router si nu am semnal. Am intrat in setarile de la ethernet si acolo scrie 100 Mb/s, insa in browser merge foarte prost. Am instalat NetSpeed si nu trece mai mult de 2Mb/s in youtube. Ideea e ca am intrat pe iwconfig si ifconfig si nu arata eth0, doar enp3s0f1,wlp2s0 si lo . Daca puteti sa ma ajutati va sunt recunoscator.

#2 09 Jan 2020 09:42:24

dim
Membru
Locaţie: Bucuresti
Înregistrat: 30 Oct 2007

Re: Internetul prin fir functioneaza prost

Salut! Ce versiune de Ubuntu ai bagat? Ce browser folosesti? Ce te face sa spui ca internetul merge foarte prost?

Nu am folosit pana acum dar m-am uitat la NetSpeed si pare un addon care iti spune traficul in timp real pe interfata. Deci 2Mb/s pt un youtube e ok... depinde de calitatea videoului si de browserul folosit(ca idee incearca si in alt browser Chrome/Firefox).
Ruleaza un speed test aici si vezi cat iti zice ca ai.

PS Daca esti incepator ce faceai cu Kali?

#3 09 Jan 2020 11:00:25

AndreiDoca
Membru nou
Înregistrat: 08 Jan 2020