Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul Ubuntu România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Neautentificat.
sters
Editat ultima oară de vladi (01 Nov 2010 13:56:19)
gerald-dan popa ,38 ani ,locuiesc in Spania ,casatorit si cu un copil.sunt doar un amator in calculatoare ,dar ma fascineaza Ubuntu.inca odata le multumesc tuturor de pe acest forum pt ajutorul pe care ii ofera.forumul spaniol e mult sub acesta.sa ne-auzim si la Ubuntu 20.10.cu stima.
marian vasile, 38 de ani, fără pregătire în domeniul informatic, încerc din greu să trec puțin peste condiția de utilizator obișnuit. din păcate circuitele cerebrale sunt deja imprimate și nu mai pot fi schimbate. utilizez ubuntu de aproape trei ani.
florin pop , irlanda ,bebe e pe drum adica de acum ma astept in orice clipa sa trebu8iasca sa o tai ;la spital cu prietena, necasatorit ( nu am avut timp ...prea mult ubuntu ) ,folosesc ubuntu de cateva luni si sunt tare m,ultumit de mine ca nu lam dat jos ca si versiunile anterioare si nici nu mai vreau sa fac asta , si sa nu uit ...TREBUIE SA MULTUMESC TUTUROR DE PE ACEST FORUM SI DE PE IRC PT AJUTORUL DAT SI VREAU SA LE MULTUMESC SI IN AVANS PENTRU ASTA STIU CA O SA MAI AM NEVOIE ...SPER SAL PRIMESC IN CONTINUARE LA FEL DE PROMT ....VA MULTUMESC!!!.... iar cunostinte de calculator am adunat in timp de cativa ani buni asta pt ca il terminam sau se termina el destul; de repede si omul cu reparatul lui vroia tot mai mult asa ca ...am zis gata eu mil repar si asa a fost de atunci am tot incercat si ubuntu dar tot la vindoze am ramas iar acum cum spuneam mai sus am ramas la UBUNTU si sunt mai mult decat multumit...