Anunţ

Caută printre mesajele de pe forum înainte de a scrie unul nou!
Formulează corect întrebarea sau problema pe care o ai.
Respectă regulile forumului și Codul de Conduită!

#1 18 Oct 2009 23:12:26

vladi
Oaspete

Cine suntem

sters

Editat ultima oară de vladi (01 Nov 2010 13:56:19)

#2 18 Oct 2009 23:54:28

geralddan
Master Chef
Locaţie: Sant Feliu de Guixols
Înregistrat: 27 Apr 2009

Re: Cine suntem

gerald-dan popa ,38 ani ,locuiesc in Spania ,casatorit si cu un copil.sunt doar un amator in calculatoare ,dar ma fascineaza Ubuntu.inca odata le multumesc tuturor de pe acest forum pt ajutorul pe care ii ofera.forumul spaniol e mult sub acesta.sa ne-auzim si la Ubuntu 20.10.cu stima.

Desteptii invata din greselile altora, prostii din ale lor.

#3 19 Oct 2009 01:35:24

marianvasile
Administrator
Locaţie: Bucuresti
Înregistrat: 15 Jan 2008

marian vasile, 38 de ani, fără pregătire în domeniul informatic, încerc din greu să trec puțin peste condiția de utilizator obișnuit. din păcate circuitele cerebrale sunt deja imprimate și nu mai pot fi schimbate. utilizez ubuntu de aproape trei ani.

Tot ceea ce mâinile tale prind să săvârșească, fă cu hotărâre, pentru că în groapa în care te vei duce nu există nici faptă, nici punere la cale, nici știință și nici înțelepciune. (Ec. 9:10)

#4 19 Oct 2009 02:04:21

rautatea
Banned
Locaţie: Dublin,Ireland
Înregistrat: 07 Aug 2007