
Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul Ubuntu România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Forumul dedicat sistemului de operare Ubuntu în România
Forumul de discuții și asistență al comunității Ubuntu din România
Neautentificat.
Multi dinte cei care lucreaza la suport tehnic nu au auzit de linux, sau daca au auzit stiu doar mituri(linux doar pentru servere etc). Nu contest faptul ca au fost angajati astfel de oameni dar ma enerveaza incompetenta lor, cand sunam pentru ca imi pica netul, primeam si eu clasicul "noi nu putem oferi suport decat pentru windows" si ii explicam frumos ca mergea netul si a picat brusc, la inceput refuza sa verifice si spunea sa incerc pe un sistem windows cu toate ca ii explicam in toate felurile posibile ca mergea inainte si efectiv a picat, singurul mod in care reuseam sa rezolv ceva era sa inchid si sa mai sun odata in speranta ca dau de cineva mai competent.
Offline
Nu văd de ce RDS ar trebui să ofere suport pentru Linux. De fapt nici pentru Windows nu văd de ce ar trebui să ofere suport. Dacă ai probleme cu netul, suni la relații cu clienții și cei de acolo pot verifica dacă netul nu merge din cauza ta sau din cauza lor. Dacă nu merge din cauza lor, de obicei remediază problema destul de rapid. Dacă nu merge din cauza ta, nu e nimeni de vină că tu nu ești în stare să-ți configurezi conexiunea pe nu știu ce sistem de operare mai mult sau mai puțin exotic.
Offline
Subscriu.
RDS trebuie sa asigure calitatea semnalului la capat de fir,nu asistenta tehnica pentru sisteme de operare.
Tocmai pentru ca fiecare suntem liberi sa folosim orice SO dorim, fiecare cu bug-urile sale, e ilar sa ceri unei companii sa iti vina tie acasa sa-ti faca calculatorul, pentru ca tu esti in plop si plopu-n aer!
Offline
Offline
Offline